Saturday

 

Chill med CH denna lördag :) Drog till Coffe där marcus, adrian, pj, jonte o collin också var, snackade lite och hade några djupa diskussioner.. ja världen är överbefolkad men bara för det är det inte så att vi inte behöver göra vårt bästa för att hjälpa de med sämre förutsättningar än oss präktiga och bortskämda egoister i norden.

However så blev vi hungriga och drog till donken där collin hade chans att scora! Bögsex i och för sig men han hade nog en riktigt bra chans haha ^^ Någon helt random kille från gullspång? var full, vilsen och väldigt närgången! Han trives bra med att ha handen på collins rumpa och när han gick fick collin en puss på halsen och han försökte även ge sig på marcus. haha sjukt kul! Tobbe som skulle hjälpa honom att hitta sina polare fick gratis käk.. härligt med fulla och generösa människor ^^ dagen efter kanske han inte är lika glad dock.

 

Skön helg! Har även hunnit spendera lite tid med min mamma vilket inte händer alltför ofta nu för tiden. Åkte bl a och köpte kosttillskott till mig.. tappar ovanligt mycket hår och mina naglar går av lättare än vanligt! måste nog få i mig lite mer vitaminer. Börjar med B-vitamin idag också vilket ska få mitt hår att växa snabbare, toppen! Får se om det ger något resultat :) Ska nu ta tag i den sista inlämningen för i år och imorgon har jag också "sovmorgon" till ca 2, Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0