Juldagen mm

 

På juldagen var det fest! Förfest med Marcus, pj, coffe, Adrian, CH och Kattis hos mig och sen bar det av till Vatra. Ser ni Magnus Carlsson längst till höger på bilden?? Yepp vi festade med kändisar haha x) Kul kväll!

 

Dagen efter började julrean och hela gänget drog till stan och kikade runt lite, köpte inget dock och jisses vad pengar jag tjänade på det haha. Känner mig ganska rik nu.

 

På kvällen åkte jag och mina bodyguards (Adrian, Coffe, PJ) och hämtade min snowboard i Kbg och på kvällen drog vi till backen och testade våra skills. Blev mest snowfight och O'boy men riktigt kul var det! :) Bilder kommer..

 

Igår blev det mys hos Carro i tibro med badtunna och film :) I love you! Kollade på Bring it on 2, och det är nog den mest förutsägbara film jag någonsin sett! Vi kunde replikerna redan innan vi hört dem, så illa var det ^^ Men tack för en rolig kväll Carro, Kattis, Andreas & Fredrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0