Hoppsan!




Har precis hittat pepparkaksdegen pappa har gjort som vi ska baka med i veckan.. ehm tjaa just nu ligger den i alla fall i Fridas mage ^^ haha ajråå! okej jag skulle bara smaka LITE men det blev lite mer än så.. varför är pepparkaksdeg så himla gott?? Pepparkakor i sig är ju inget speciellt! är ju lika bra att passa på medan det fortfarande är deg :P Tror de flesta håller med om den saken. jaja nu blir det lite mindre pepparkakor i alla fall.

Igår fick jag köra mina päron och moster och morbror för de var på kulturhuset och kollade på showkanalen och när vi åkte hem tog vi vägen förbi Louize och Cebastian och kikade på bäbisen, Gustav :) Otroligt söt! Pytteliten och jättemycket svart hår hade han.

Ska ta tag i mina skolarbeten och läsa rättskunskap snart. Men först blir det family guy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0