Gårdagens bravader

Mysig fika på pims med Carro igår, blev dock störda av en mysko kille som helt random kom fram och satte sig med oss. Har absolut ingen aning om vem det är men han tog carros hand och kysste den och frågade nog fem gånger vad vi gjorde och var bara helt konstig, säkert full, och klockan var då bara halv nio! Skickade sms till Frenchie som satt bakom oss så han fick komma och rädda oss. Killen kysste då också hans hand och började klia honom i nacken?? Vi fattade nada! Låtsades att det var röktime och smet  därifrån, tack frenchie ^^
Bestämde och därefter för att åka lite bil och på vägen till bilen såg vi ENBART fulla människor som kissade på allmän plats och stog med uppknäppt skärp och en och annan som hänge mot en vägg och inte visste var de var, en annan låg medvetslös utanför pims och blev inburen i en bil och ivägkörd. Klockan var då fortfarande halv nio!! Vad hade hänt med stan, största fylleslaget! Vi fattade fortfarande nada.. Hur som helst hämtade vi lillB och körde till billingehov och sladdade runt lite, inte alltför kul eftersom bilen inte hade någon handbroms! ^^ Åkte hem till mig och kollade på djungelgeorge och spelade alfapet tills jag skulle hämta mina päron, onyktra de också såklart!
Drog sen till Coffe o marcus, adrian o Pj.. åkte och sladdade lite till på billingen MED handbroms! Lite roligare haha
Sen blev det lite mys hos M innan jag drog mig hemmåt vid halv fyra :) Helt ok fredag!

Förmiddagen har jag spenderat med kaffe och scrubs och ska nu iväg och leka med min mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0