:)

Bild från i torsdags



Redhaired ;) Inte så jättestor skillnad men ändå! Jag är nöjd.
Idag blir det förfest hos Carro med lite tjejer och därefter Vatra och Club Milk.

Måste klargöra att jag har två superbästa vänner som båda heter Carolina :D Så från och med nu får det bli så att Carro Ljungqvist = CL & Carro Hansson = CH
Vi ska i alla fall vara hos CL och CH är såklart också med :) Wiie! Kommer bli en toppenkväll!

Gårkvällen var riktigt kul även om mina bowlingskills inte är på topp! Snittade väl ca 90 - 100p per serie ^^ Jaja
Efter det blev det Marcus och han envisas med att lyssna på sina Beyonce-skivor, jag är har sååå tröttnat på det! Men hellre att han dregglar efter henne än Tom Cruize haha ;D

Tonight's gonna be a good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0