dancing freeda

Yepp hade ju då marknadsföring på schemat idag och alla i gruppen fullkomligt avskyr det.. det är helt ofattbart hur tråkig man kan göra en lektion! Idag skulle vi i alla fall jobba utan tillsyn så vi gick och tog lunch! ^^ När vi kom tillbaka var MTV på tv:n så jag tog tillfället i akt och dansade med i alla låtar. Sjukt kul hade jag, tyvärr blev det inga direkta applåder utan mer skratt men jag var nöjd haha  Dagens workout!

Jag och Tove kom idag också överrens om att knäckebröd är underskattat och att det faktiskt är sjukt gott! Jag lever på knäckebröd hemma. Knäckebröd te och kaffe :) Love it. Då känner man sig nyttig, fast med mitt lager av smör och toves enorma ostlager på mackan så kan det nog diskuteras hur bra det egentligen är ^^ MEN så resonade vi! Allt som inte är godis tycker vi är nyttigt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0