Dan före dan före dopparedan

Kul julavslutning med lite lekar och tävlingar som gitten hade fixat idag. Jag sög ju såklart på frågetävlingen men tröstade mig med gittens goda chokladbitar ^^ Hade ju en paketlek och några av presenterna innehöll en toalettsits, toarulleshållare och lite andra "unika" saker.
Mysig dag med carro i gbg, köpte en kofta men ingen julklapp till mamma så får minsann ge mig ut på jakt imorgon igen! Skulle ut i backen och åka pulka ikväll men när vi upptäckte hur mycket det snöade i skövde bestämmde vi att flöta och se på film hos mig ist.. Coffe och Marcus kom också förbi en sväng, marcus sov och jag, carro o coffe kollade på en totalt värdelös film! Spelade sen barngeni.. hm tjaa intelligensen svärmade ju minst sagt!^^ Några av frågorna med våra svar:

- Vilket är världens största kattdjur? Coffe- LAMA!

- Hur många årstider finns det? Frida- 12!

haha oh god!

Utöver detta så tyckte jag att CL såg cp ut i skolan och sa då bestämmt att jag inte kunde umgås med henne då! Men själv stog jag såklart med fötterna innåt och hade världens fulaste hållning när jag sa det så det blev väldigt komiskt tyckte vissa!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0